Організація весілля у 2024 році — від 2 500 $

«Любо-Дорого» — весільна агенція у Києві, яка організовує найкрасивіші весілля, і яка не має нижнього порога ціни та мінімального бюджету, який ми беремося реалізувати. Кожне весілля – це індивідуальний проект, який розробляють наші експерти, флористи, дизайнери, декоратори. Всі ми працюємо протягом декількох місяців, складаючи та розробляючи певну концепцію для кожного клієнта персонально.

Незважаючи на те, що торжество здається чимось повітряним і легким — це процес, який потребує особливо ретельної уваги, де важлива кожна деталь, з якої складається загальна картина та створюються незабутні враження.

Ці деталі можуть бути не видно на перший погляд, але кожен із ними стикається під час підготовки. Тому з кожним роком послуга користується все більшим попитом, а індустрія вийшла на новий європейський рівень, де все потопає в квітах, де об’єднано безліч дрібниць і деталей, де політ фантазії не має меж і організацію довіряють професіоналам у цій галузі.

Наша команда зробить все можливе, щоб ваше свято стало незабутньою подією не лише для Вас, а й для Ваших гостей!

З повагою, керівник event-agency «Любо-Дорого» Лілія Аніщенко

Для замовлення послуги весільного координатора телефонуйте за номером телефона
+380 (96) 450-49-29, або залишайте заявку на сайті.

Andriy and Iryna's wedding
Весілля Бутрос та Тетяна
Пропозиція руки та серця

Наші роботи

Портфоліо завантажується

Відгуки про нас

Всі відгуки від реальних молодят, взяті з Google та Instagram.

Ми дуже вдячні “Організації стильних свят “Любо-Дорого” за професійну організацію нашого свята, завдяки вашій допомозі, наше весілля стало для нас незабутньою урочистістю!

Щиро дякую вам за виконану роботу. Рекомендуємо всім!

Читати далі
Марина Лавренчук

З Вашою агенцією пов’язані найдобріші та найдорожчі для нас моменти життя!

Читати далі
Вікторія

Святкували весілля у травні, як організатора обрали Лілію та її помічниць)
Агенцією «Любо-Дорого» залишилися задоволені на всі 100%!!

Була створена чудова магія, все як у казці! Навіть більше, все так, як ми собі уявляли з чоловіком!) Ми б повторили цей день ще пару разів і як на мене це найвищий показник)

Дівчатка приділяли нам стільки уваги, скільки це було потрібно (попри вихідні чи пізню годину), а Настя (помічниця Лілі) завжди була на зв’язку.

Читати далі
Поліна

Хотіла б подякувати агенції Любо-дорого за затишне та душевне свято, організоване для нашої родини, а особливо Лілії Аніщенко!

Ліля – Ви професіонал, який любить свою роботу і готовий допомогти 24/7, вирішити будь-яку проблему, причому за будь-яких обставин Ви хороший психолог і організатор, який вміє визначати бажання пари, створювати ідеальну картинку і втілювати її в реальність.

Читати далі
Валентина Бех

Хочу подякувати івент-агенції «Любо-Дорого» за організацію нашого весілля, все було на найвищому рівні, всі побажання були враховані! Так само хочу подякувати Лілії та Марії за найвищий професіоналізм, чуйність, за розробку ідеї дня нашого весілля, за численні підказки та поради, а також за підбір ведучого (гості були в захваті), Церемоніймейстера (Юлія була чудова) та за інші розваги на нашому святі. Якщо організація свята, то лише у «Любо-Дорого».

Читати далі
Vivsyk Anastasiya
Додаткові послуги

Відео

Весілля це перший крок на новому етапі життя пари. Вона дарує спогади про перший день «чоловіка» та «дружини». Саме в цей день усі погляди звернені на закоханих і все довкола завмирає, коли вони говорять. Багато хто представляє своє особливе свято ще задовго до урочистостей. Інші хочуть лише відпочити, погуляти та не думати про деталі. Але в обох випадках команда професіоналів івент-агенції «Любо-Дорого» вміє створити казку. Таку, щоб ця унікальна подія була кращою за всі найсміливіші очікування.

Для мене та нашої агенції немає слова «клієнт». Просто не люблю його використати. До нас приходить замовник, який стає партнером та другом. Ми разом робимо унікальне ідеальне свято. Усе — за бажанням пари, — Лілія Аніщенко, керівник агенції.

Ми спеціалізуємося на організації урочистостей та весіль не лише у Києві, чи в Україні, а й за кордоном. За багато років роботи накопичився досвід успішного проведення свят в Ізраїлі, Греції, Франції, Італії, Грузії, Туреччині. Все тому, що ми вміємо вплести в прекрасне сучасне весілля будь-який народний колорит. І наша робота — на радість!

Довірте підготовку та проведення обряду нам, щоб самим насолоджуватися святом, а не суєтою!

Переваги організації весілля у нашій Event-агенції

День весілля — це свято, яке запам’ятають і молодята, і батьки, і родичі, а також друзі та знайомі. Ми допоможемо вам організувати незабутню церемонію у Києві, за містом, у будь-якому місті України чи закордоном. Вона може бути душевною та спокійною, або навпаки, — драйвовою; може вразити гостей кумедними клоунами, або «зірковими» ведучими, а може й заворожити класикою духового оркестру. Калейдоскоп зірок естради та гумору, аніматори, фокусники, дресирувальники з екзотичними тваринами. Будь-який ексклюзив для вас!

За понад десять років роботи ми провели більше 500 щасливих весіль, і близько 1800 банкетів у різних куточках Світу. Ми знаємо, як зробити це свято тільки для молодят! Без проблем впораємося із застіллям на двісті людей… Навіть у рамадан… Навіть якщо все має тривати дві години, або три доби… І напевно вкладемо всі свої сили у створення вашої щасливої миті!

Бажаєте перевернутий весільний торт? Так запросто! Мрієте здивувати гостей солодким сюрпризом та не зіпсувати фігуру? І такий рецепт є у наших кулінарів.

Відкритий торт для весілля від "Любо-Дорого"Перегорнутий торт для весілля від "Любо-Дорого"

Наречений чи наречена злякалися в останній момент? Бувало. Знайдемо навіть у лісі, заспокоїмо, розсмішимо та повернемо до задоволених гостей, доки ніхто не помітив.
Перед початком роботи з організації вашої урочистості ми зустрічаємося, і ви описуєте свої побажання. На скільки людей буде ваше весілля, де ви хотіли б його провести і моменти, які обов’язково повинні бути, щоб подія була незабутньою. А ми пропонуємо варіанти.
Потім ми готуємо ескізи, заготівлі, тривимірні моделі залу або іншої обраної локації. Таким чином, ще до проведення свята ви зможете побачити, як все виглядатиме і, при необхідності, внести свої корективи. Для нас важливо почути від вас: Це саме те, що ми хочемо!
Event-агенція «Любо-Дорого» — це сімейний бізнес, у якого вже склалися свої традиції, є постійні замовлення на організацію свят та корпоративів, але весілля — це щоразу особливий трепет для всієї команди! Мета нашої роботи — це щасливі посмішки закоханої пари та гостей. Кожен приємний відгук від нареченого і нареченої, з якими ми працювали, закрадається на згадку і тішить спогади.

Ліліє, дякую Вам велике за організацію найщасливішого дня в нашому житті! Все було на найвищому рівні! Всі гості задоволені, батьки у приємному шоці, а ми просто щасливі! Велике спасибі! Наступне велике свято у нашому житті ми довіримо Вам! — Анастасія та Юрій.

Дякую #Любо_дорого за драйвове та по родинному затишне весілля! Окрема дяка від нас людині-оркестру, неймовірній організаторці Лілії Аніщенко!

Як вибрати організатора весілля

У кожній справі є професіонали. Але організатор весілля як лікар, індивідуальний і може вам не підійти. Ви повинні відчувати це ваша людина. Пара та організатор доповнюють один одного і розуміють із півслова!

Організатор має бути впевненим у деталях навіть без вас. Адже це він обдзвонюватиме всіх підрядників у пошуках весільних кольорів потрібного відтінку, це він домовиться з вашим улюбленим гуртом зробити таке аранжування пісні, щоб ви заспівали разом. Ця людина – ваші очі, руки, ваш представник скрізь. І якщо не хочете нескінченно відповідати на смс: «Які оливки будуть на столі у дядька Семена?» — шукайте того, хто правильно запитає все необхідне на спільних зустрічах.

Кожна наша пара, всі замовники неповторні. Усі мають свої характери, інтереси, культурні традиції, вимоги. Буває, що до весілля всього нічого і нерви на межі. Повірте, організатор – це підтримка 24/7. Я багато разів замінювала нареченій психолога. Дівчата завжди переживають, це нормально. І наречені не залізні, треба це розуміти. У нас не було питань, які не вдалося вирішити, але головне в будь-якій ситуації — це довіра. Коли на тебе покладаються, можна згорнути гори! — Лілія Аніщенко, керівник агенції.

Наскільки ви з організатором підходите один одному найлегше зрозуміти на першій консультації. Ця зустріч ні до чого не зобов’язує. Але при цьому найважливіша. Під час знайомства – жартуйте. Якщо ви бачите, що розумієте жарти один одного, то це вже крок на зустріч. Якщо вам, до того ж, комфортно та легко у розмові – ви знайшли свого організатора!

Кому будуть корисні послуги нашої Івент-агенції

Організація весіль – дуже трудомісткий процес. Це цілодобова робота: трансфер, ресторан, оформлення, розташування гостей, запрошення, артисти, фото-, відеозйомка… А ще треба простежити, щоб усе привезли та правильно розставили, щоб офіціанти були ввічливі та усі страви винесли вчасно. Багато деталей.

Пара знаходить організаторів, щоб заощадити свій час. У нас над організацією церемонії працюють щонайменше 20-30 осіб. Нареченому з нареченою, які звернулися до нашої весільної агенції, знадобиться на урочистість лише гарний настрій. Дивувати вас та гостей — наша турбота!

Під час підготовки ви вирішуєте: як відсвяткувати, де та з ким. Підготовка до весільної церемонії — це цілий марафон бронювань та домовленостей. Щоб отримати найкращий ресторан у місті, іноді потрібно ставати в чергу за півроку. Організатор знає всі умови та альтернативи. І не важливо, де заплановано ваше свято, декорації та артисти будуть там, де ви захочете!

Як все відбувається

Знайомство

Все починається із нашої першої зустрічі за філіжанкою чаю або кави. Заздалегідь краще домовитися про час зустрічі.

Перше знайомство – воно, як перше побачення. Ми придивляємося один до одного, шукаємо спільні інтереси та теми, обговорюємо останні тенденції та модну класику, ділимося найнеймовірнішими ідеями. Іноді це монолог «що ми готові запропонувати вам». Але справжня гармонія тут у діалозі. Ви описуєте приблизні бажання, ми доповнюємо їх деталями та всілякими варіантами за своїм досвідом роботи. Коли наші бачення збігаються, ми готові переходити до наступного етапу підготовки.

Складання плану

При плануванні весільної урочистості важливі всі деталі: який це день тижня, скільки буде гостей, який ресторан хоче пара, яка має бути музика, який колорит варто додати при підборі ведучого та артистів, які кольори будуть основними у декораціях.

Щоб нічого не прогаяти ми візьмемо у вас свого роду інтерв’ю. На ваших відповідях будується каркас прийдешньої церемонії. Дуже важливо на цьому етапі розповісти всі навіть найнеймовірніші бажання. У наші дні можливо практично все, тому варто добре подумати, що з цієї різноманітності буде на вашій урочистості.

Якщо ваше весілля буде на десять гостей, то не обов’язково брати величезний зал. Усі активності на виїзній церемонії легко пройдуть на природі (крім зимового періоду, звісно). Знову ж таки розваги легше підібрати такі, щоб усім припали до душі. Ми не пропонуємо стандартні конкурси, як це було прийнято раніше по-старому. Можливості давно зробили крок далі «зроби мумію з сусіда за допомогою туалетного паперу» або «перекати яйце через штанини, щоб не розбилося».

Якщо ж це застілля на двісті чоловік — концепція вечора дуже відрізнятиметься. Догодити одразу всім неможливо, а отже, потрібні різні інтерактиви, більше фото зон, більше площі та персоналу. Не зайвим буде продумати окрему програму для дітей, щоб за столом не було гама та сліз під час найвідповідальнішого весільного тосту.

Коли визначилися з кількістю гостей, більше уваги приділяємо місцю проведення. Варіанти та умови ми вам розповімо, після – потрібно подивитися на все наживо.

Далі транспорт. Якщо церемонія за містом – визначтеся: чи гості їдуть туди самі чи на організованому трансфері? Чи потрібно розвозити когось додому, коли торжество закінчиться? Який транспорт для цього підійде найкраще? А на чому ви прибудете? Для цієї події можна орендувати класику: лімузин або кабріолет, а можна замовити літак, вертоліт або яхту. Вибір за вами! А святково прикрасити можна будь-який транспорт.

З логістикою визначились – перейдемо до оформлення. В яких кольорах буде ваше весілля? Це щось ніжне та повітряне чи навпаки, зухвале? Потрібно більше кольорового чи білого? Оформлятимемо квітами чи стрічками? Або і тим, і іншим? Декоратори нашої агенції вже багато років створюють найкращі композиції у столиці. Разом ми зможемо створити образ вашої неповторної урочистості.

Такий самий творчий процес – меню та весільний торт. Страви легко вибрати з меню ресторану. З розрахунку на кількість гостей варто взяти пару гарячих страв, хоча б кілька видів салатів, нарізки, фрукти. Все розрахувати за кількістю столів. У нас більш поширений формат подачі страв, але це не означає, що не вдасться організувати фуршет. Якщо щось раптом не знайдеться в меню, ми придумаємо, як організувати доповнення на ваш стіл.

А ось головну насолоду вечора запропонують наші кондитери. Весільна агенція «Любо-Дорого» співпрацює із провідними професіоналами. Панкейки та трирівневий весільний торт для вашої урочистості може створювати навіть голова найпрестижнішого французького кондитерського конкурсу «Золотий Бокюз».

Тепер визначимося хто вас розважатиме. Ми співпрацювали з українськими та іноземними зірками, безліччю аніматорів, танцювальних, вокальних, гумористичних колективів. Організовували свята за участю «Дизель шоу», Дзідзьо, Час та Скло, Потапа та Насті, Монатика, Івана Дорна… Для вашої пари ми домовимось із будь-яким артистом!

Крім окремих номерів, потрібний ді-джей. Якісна апаратура та професійний музикант точно не дадуть святковому вечору втратити тонус. І білий танець, що завершує вечір, звучатиме також чудово, як перша пісня молодят.

Але скільки б не було номерів – без ведучого не обійтись. У нас дуже велика база ведучих, з якими ми постійно співпрацюємо, та впевнені у них на 100%. Всі зі своїми характерами та підходами. Але разом ми зможемо зрозуміти, хто доповнить ваше свято найкраще.

Не забувайте про послуги фотографа та відеографа. Адже ви захочете запам’ятати цю подію на все життя, показувати та розповідати дітям, онукам, знайомим, родичам. Важливо вловити кожний трепетний погляд, щиру емоцію пари та гостей. А, можливо, ви хочете лише фото, як із обкладинок глянсових журналів? Все це можливе!

Ну і звичайно ж, весільний сценарій. Ми прописуємо всі вирішені деталі, продумуємо номери, тости, таймінги, закріплюємо все на папері та передаємо вам на затвердження. Це один із найскладніших і найтриваліших процесів. Продумуючи ваше свято, ми переходимо на графік безсонних ночей та фанатизму від кави. Це час, коли ми можемо дописувати щось просто прокинувшись серед ночі. Це дуже хвилюючий та важливий процес. Але заради нього ми все й затіяли. Кожен сценарій пишеться з урахуванням характерів молодих, їх захоплень та цінностей, іноді з національним колоритом. Наш директор, Лілія Аніщенко – режисер з освіти. І кожне весілля – це її шедевр. Вона бачить його задовго до «Х». І готова втілювати все більше креативних ідей.

Коли все сплановано та продумано – ми можемо намалювати ваше весілля в ескізах. Або більше – створити об’ємну модель урочистостей. Також можна продумати і створити всі фото зони. Їхніх варіантів зараз більше, ніж видів квітів.

Домовленості з підрядниками

Головна перевага того, що у вас є організатор – вам не потрібно спілкуватися з усіма підрядниками. Всі зустрічі, домовленості, погодження, конфлікти та біганина – на плечах вашої весільної агенції. І нехай це залишиться за кадром.

День весілля

Поки ви ще спите і набираєтеся сил перед урочистістю, наша команда починає монтувати всі декорації. Робочий день організатора починається саме з цього моменту, тобто о 12-й ночі напередодні.

У день урочистостей ви просто насолоджуєтеся процесом і спостерігаєте за всім, танцюєте, співаєте, приймаєте вітання. Представники агенції скоординують усе самі. Вони зранку перевірять фотографів та відеографів, щоб ті поїхали до вас; обдзвонять трансфер; підженуть офіціантів з подачею страв; поправлять серветку, яка по-зрадницькому порушує гармонію столу; зустрінуть та розмістять артистів; проконтролюють готовність всього у ресторані; простежать за гостями та їх розташуванням; підтримають вас морально; зреагують на будь-яку непередбачену ситуацію.

Після урочистостей не варто переживати за решту гостей, що залишились потанцювати, та оплату рахунку в ресторані. Всі подарунки також доїдуть до вас додому без зайвої метушні. І скільки б не тривало ваше весілля – наша команда буде поруч цілодобово!

Скільки часу займає підготовка

Для підготовки ідеальної урочистості потрібно близько півроку. Тоді все можна зробити неквапливо, дуже ретельно продумуючи. Але це не означає, що наша весільна агенція не впорається, якщо ви прийдете пізніше!

У мене був досвід організації весілля за 7 місяців, і був за 2 дні. Результат вийшов на одному рівні! – Лілія Аніщенко, керівник івент-агенції

Професіонали нашої агенції навіть зможуть врятувати весілля, якщо ви не одразу правильно обрали організатора. Адже головне для нас – це створити свято!

Наші обов’язки

Агенція «Любо-Дорого» надає всі послуги з організації та проведення весілля, а саме:

  • Розробка концепції та стилю весілля;
  • Організація виїзної весільної церемонії;
  • Повна координація весільного заходу (супровід від укладання договору до остаточного демонтажу всіх декорацій);
  • Продумування формату та організація весільної фото-, відеозйомки;
  • Організація професійного музичного супроводу свята;
  • Пошук ведучого весілля;
  • Весь спектр весільної флористики та декору;
  • Підготовка весільного торта та candy-bar.

Скільки коштує

Ми вкладаємо всі сили та душу у кожне «наше» весілля. До мене приходять різні пари, з різними смаками, можливостями та планами на свято. Головне – порозумітися, а про ціну завжди можна домовитися. Я навіть більше скажу: у нас було кілька чудових пар, з якими ми рахували бюджет, і вони не могли собі дозволити послуги агенції. І ми зробили для них свято безкоштовно. Собі не взяли нічого. Хоча працювали не покладаючи рук. Ось така благодійність. Тому що кожен замовник є важливим для нас. Тепер чекаємо на цих молодят до себе із замовленнями на дитячі дні народження, продовжуємо підтримувати зв’язок, – Лілія Аніщенко, керівник агенції «Любо-Дорого»

Організація та проведення весілля – це досить витратний захід. Але зовсім не обов’язково влазити в борги або брати кредит, щоб порадувати всіх родичів та знайомих. Є кілька секретів, як можна зменшити витрати.

Почнемо з простого: напишіть на аркуші ту суму, яку ви готові витратити. Тепер створіть перелік на іншому аркуші сумою на 10-15% менше. Завжди є непередбачені витрати і краще заздалегідь підготуватися до цього. Тепер розподіліть меншу суму: що для вас найважливіше на весіллі? Напишіть тезово, у порядку спадання і подивіться, на що точно вистачає.

Церемонія не може відбуватися без ресторану. Але й на ньому можна заощаджувати. По-перше, давайте виберемо зал, який вам вже подобається – тоді можна не витрачатися на послуги з його прикраси. По-друге, якщо замість бутербродів з червоною ікрою поставити на стіл ще пару видів салатів – гості точно не залишать тарілки порожніми швидше за першу половину вечора. І ціна на загальний стіл знизиться. По-третє, прикрасити зал краще сезонними квітами. Вони не просто обійдуться дешевше, а й пахнуть більш насичено. Є також варіант прикраси штучними квітами – він дешевший, але «на любителя». А ще багато ресторанів готові робити знижки парам, які святкують у будній день.

Наші кондитери майстри на всі руки. Можна пошукати варіанти великого торта з недорогою начинкою або навпаки зробити не дуже важким, але більш насиченим за смаком.

Не варто забувати, що багато закладів накручують ціну на алкоголь. До того ж, у меню може просто не бути ваших улюблених напоїв. Давайте домовимося привезти свою випивку. Замовлення оптом явно дозволить пристойно заощадити.

Якщо попередні варіанти не підійшли або цього виявилося замало – подумаємо про скорочення витрат на трансфер. Можливо, вам підійде машина дешевше за лімузин.

Продумайте вкотре список гостей. Запам’ятайте, що насамперед – це ваше весілля. І не обов’язково кликати туди всіх далеких родичів. За маленького бюджету розраховувати на урочистість для 100 осіб дуже складно. Натомість компанія з 20-ти найближчих — точно запам’ятає це весілля надовго.

Зекономити можна також на музичному супроводі. Кожна група-початківець підготує і зіграє будь-який кавер, і коштуватиме в рази дешевше від відомих музикантів. Але в цьому випадку готуйтеся до пошуків алмазу серед підробок. Доведеться прослухати безліч груп, яких ви не захочете покликати на свою урочистість.

Ще одна стаття витрат – це одяг. Вечірня біла сукня вийде на кілька тисяч дешевше за весільну. Влітку нареченому не обов’язково купувати піджак – все одно вдягати його в спеку будете тільки для фото. Також можна взяти одяг на прокат. Але не кожна пара на це піде.

В останню чергу економитимемо на фото та відео. Адже це свято має дарувати щасливі моменти, про які хотілося б залишити гарну пам’ять надовго! І не варто довіряти тому дядькові Толі з мильницею. Якщо вам не потрібні відео та фото з застілля, – давайте замовимо окремо фотосесію у весільному вбранні, а в ресторані робитимемо колективні селфі!

Отже, ви готові? Тоді ми чекаємо на вас у гості! Про попередню зустріч можемо домовитися за номером телефону 380 (96) 450-49-29.

З любов’ю, ваша Event-агенція «Любо-Дорого».

Виталий & Ирина
Виталий & Наталья
Евгений и Богдана